فایل{مبانی نظری مدیریت کلاس،سبکهای مدیریت کلاس،فراشناخت}

فایل /مبانی نظری مدیریت کلاس،سبکهای مدیریت کلاس،فراشناخت/ دابلیو آر|فایل|31013722|wry47087734|مبانی نظری مدیریت کلاس,سبکهای مدیریت کلاس,فراشناخت ,مبانی نظری مدیریت کلاس,سبکهای مدیریت کلاس,مبانی نظری مدیریت کلاس,مبانی نظری سبکهای مدیریت کلاس,مبانی نظری, مدیریت کلاس,سبکهای مدیریت کلاس,فراشناخت
مشخصات مختصر و مفید این پست با عنوان مبانی نظری مدیریت کلاس،سبکهای مدیریت کلاس،فراشناختقابل مشاهده می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

مبانی نظری مدیریت کلاس،سبکهای مدیریت کلاس،فراشناخت
دارای 109 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع :انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل:WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::

فصل دوم : ادبيات و پيشينه تحقيق
2-1مقدمه
2-2 مباني نظري تحقيق
2-2-1تعاريف مديريت کلاس
2-2-2 اهداف مديريت کلاس
2-2-3 سازمان دهي و مديريت کلاس
2-2-4 ابعاد مديريت کلاس
2-2-5 فنون مديريت کلاس
2-2-6 موانع مديريت کلاس درس
2-2-7 خلاصه‌اي از اصول سه سبک ايجاد نظم و انضباط در کلاس
2-2-8 تئوريهاي مديريت کلاس
2-2-9 سبکهاي مديريت کلاس
2-2-10 اصول کلي مديريت کلاس
2-2-11 فراشناخت
2-2-12- تعاريف فراشناخت
2-2-13 ابعاد فراشناخت
2-2-14 آموزش مهارتهاي يادگيري شناختي وفراشناختي
2-2-15 نظراتي در باب ارتقا ء فراشناخت
2-3 پيشينه تحقيقات انجام يافته
2-3-2 تحقيقات خارجي
2-4 نتيجه گيري

ادبيات و پيشينه تحقيق

2-1مقدمه :
توانايي اداره کلاس و ايجاد رفتار مطلوب در دانش‌آموزان، بخشي مهم از کار معلم در کلاس و زمينه مناسب براي يادگيري است. به نظرمي رسد معلم براي اداره مطلوب کلاس به دو مهارت نياز دارد :
1- برقراري ارتباط موثر و مثبت با دانش‌آموزان
2- مديريت کلاس
اين دو مهارت باعث تسهيل امر آموزش و کاهش رفتارهاي نامطلوب در دانش‌آموزان مي‌شود. جو کلاس در هرشرايط بر نگرش دانش‌آموزان نسبت به مدرسه، مطالعه، تحصيل و حتي خود پنداري آنان تاثير مي‌گذارد (کديور، 1382، 227).
ارتباط مناسب ميان معلم و دانش‌آموز، اغلب محور اثر بخشي معلم است. ارتباط مفيد مستلزم آن است که معلمان از شناخت لازم وجامع هم نسبت به موضوع درسي وهم نسبت به دانش‌آموزان خويش برخوردار باشند، چنين امري برايجاد يک پل ارتباطي بين دانش‌آموزان و موضوع درسي کمک مي‌كند، معلمان را نيز قادر مي‌سازد که موضوع درسي را به شاگردان خويش تفهيم کنند. برعکس ارتباط سطحي و ضعيف ميان معلم و دانش‌آموز موجب مي‌شود که حتي يادگيري مطالب ساده نيز ميسرنباشد. بنابراين روابط مبتني بر محبت، احترام و باور متقابل ميان معلم و دانش‌آموز مي‌تواند بر ميزان انگيزه دانش‌آموز تاثير گذارد.


مطالب دیگر:
📚دانلود پاورپوینت سمینار درس کوانتوم 1 📚دانلود پاورپوینت قسمت های مختلف یخچال های طبیعی در معماری 📚دانلود پاورپوینت سئو SEO بهینه سازی موتور جستجو📚دانلود پاورپوینت خانه هوشمند 📚دانلود پاورپوینت پله و انواع آن 📚دانلود پاورپوینت مدل سازی معادلات ساختاری📚دانلود پاورپوینت معماری برای کودکان📚دانلود پاورپوینت کارت گرافیک 📚دانلود پاورپوینت بازاریابی ویروس 📚دانلود پاورپوینت کامپیوتر های قابل پوشیدن📚پاورپوینت اهمیت قرار داشتن در جایگاه درست و مناسب خود📚پاورپوینت تیپ های شخصیتی با رویکرد نظریه مایزر - بریگز📚پاورپوینت پروتکل شناخت درمانی افسردگی با روش CBT 📚دانلود پاورپوینت تاریخچه ساخت خودرو 📚دانلود پاورپوینت مبلمان شهری و حقوق شهروندی 📚پاورپوینت مقایسه الگوریتم های خطایابی در شبکه های حسگر بی سیم📚دانلود پاورپوینت مبانی حسابداری📚پاورپوینت تمرین ها و قابلیتها مهارتهای پیشرفته در ورزش هندبال📚دانلود پاورپوینت سیستم پشتیبانی تصمیم سیستم های ESS EIS DSS📚دانلود پاورپوینت ویژگی های سازمان های آینده 📚دانلود پاورپوینت گل دهی در گردو📚دانلود پاورپوینت آینده پژوهشی و آینده نگاری📚پاورپوینت فرایند اولویت بندی بیماران برای بهره مندی از درمان📚دانلود پاورپوینت برنامه نویسی پیشرفته بخش اول 📚دانلود پاورپوینت تاثیر فناوری اطلاعات بر جامعه اتصاد تجارت آموزش و کار